人気ブログランキング | 話題のタグを見る
隠し撮り A funny happening
I sometimes come across him in a park.
His doggy is very smart, never fail to catch a Frisbee.
One day, I tried to take sneak shots of them hiding behind trees.
But, it wasn't so easy to catch up such a quick doggy,
so I was lingering over when I found the Uncle coming toward me with broad smile....


いつも公園で会うおじさん。
一眼レフを大事そうに抱え、わんこと一緒にお散歩しています。

この子がとても賢くて、フリスビーをほぼパーフェクトにキャッチするんです。
その様子を撮ろうと、少し離れた場所からねらってみました。

隠し撮り A funny happening_d0021298_5263987.jpg


しかし、あまりに動きが早く、何度撮っても失敗。

そうこうしてるうち、おじさんが近づいてきた。
気づかれちゃったかな。にこにこ笑ってます。

そこではじめて気がついた。

隠し撮り、してたつもりが......

I thought I was taking candid shots,
BUT I found .....











されていました(笑)。
It was the opposite!!


隠し撮り A funny happening_d0021298_5194073.jpg

隠し撮り A funny happening_d0021298_520873.jpg



おじさんのカメラ、望遠レンズがついてたんですよね、そういえば。
やられた~~!

でも、なんか楽しい。こういうのって。

隠し撮り A funny happening_d0021298_5203899.jpg


メールアドレス教えてあげたら、この写真、送ってきてくれました。

ちなみに、変な人じゃないですからね。念のため。
他のわんこ友達にも顔馴染みの、明るく気さくなおじさまです。
ご心配なく!

He sent me these pictures later.
Many Thanks, Mr. Svatopluk!
What a funny, happy happening it was!

(By the way, He's never a so-called oddity nor a dangerous man.
Such a friendry, popular guy among doggy's owners,
no worry♪)


by tabirin2000 | 2005-08-18 05:38
<< TabiとMamiのSweetな一日 Hiking in Slovakia >>